Kiedy podejmujemy decyzję o odchudzaniu i mamy do zrzucenia sporo kilogramów musimy do tematu podejść mądrze. Należy pamiętać o tym, iż zbyt restrykcyjne diety, głodówki oraz nierozsądne treningi prędzej nam zaszkodzą i wywołają efekt jojo, oraz bolesne kontuzje niż doprowadzą nasze odchudzanie do szczęśliwego końca. Niestety taka jest prawda i im szybciej sobie to uświadomimy, tym lepiej i bezpieczniej dla naszego zdrowia i życia.

Jaka dieta będzie odpowiednia?

W sytuacji, kiedy zależy nam na pozbyciu się znacznej ilości kilogramów, najrozsądniej będzie zastosować się do zaleceń diety białkowo — tłuszczowej. Musimy więc dostarczyć naszemu organizmowi zwiększone ilości białka oraz tłuszczy, a także zadbać o większe spożycie błonnika, minerałów i ważnych dla procesu odchudzania witamin. Jednocześnie powinniśmy ograniczyć spożycie węglowodanów oraz całkowicie wyeliminować z naszego jadłospisu szkodliwe tłuszcze potocznie nazywane tłuszczami trans. Dzięki tak skomponowanym posiłkom znacznie zwiększy się produkcja ciał ketonowych w naszym organizmie, co w konsekwencji doprowadzi do zmniejszenia naszego apetytu.

Będąc na tego typu diecie, możesz z powodzeniem jeść także różnorodne rodzaje zielonych warzyw oraz produkty wykonane z pełnego ziarna. Powinieneś pić też minimum dwa litry wody niegazowanej każdego dnia i zachowywać odpowiednie przerwy między posiłkami.

Jednocześnie konieczne będzie wykluczenie z jadłospisu:

  • białego cukru i produktów, które go zawierają,
  • białej mąki,
  • syropu glukozowo — fruktozowego (zaskoczy Cię, ile produktów gotowych go zawiera),
  • oczyszczonych skrobi.


No dobrze – ale ile białka to odpowiednia ilość?

Takie pytanie nasuwa się każdemu, kto rozważa przejście na dietę białkowo — tłuszczową. Jaka ilość białka będzie odpowiednia, a jaka to już za dużo? Dietetycy zalecają, aby dostarczać organizmowi w posiłkach około 80 do 100 gram białka dziennie. Jednak należy pamiętać, by nie spożywać tej ilości naraz a rozłożyć ją równomiernie na każdy z 4-5 spożywanych każdego dnia posiłków. Nie należy też przekraczać wartości 120 gram. białka dziennie, ponieważ grozi to poważnymi konsekwencjami zdrowotnymi z uszkodzeniem wątroby oraz nerek włącznie. Jak we wszystkim należy pamiętać tutaj o zdrowym rozsądku.

Co mi da taka dieta?

Połączenie tego typu diety z dokładnie zaplanowanym i intensywnym wysiłkiem fizycznym sprawi, że redukcja masy ciała nastąpi w znacznie krótszym czasie niż gdybyśmy oparli się tylko i wyłącznie na ćwiczeniach. Dodatkowo stosowanie diety sprawi, że wykształcimy w sobie zupełnie nowe, nieznane nam wcześniej zdrowe nawyki żywieniowe, które w dłuższej perspektywie zapewnią nam zdrowie oraz smukłą sylwetkę na lata. Poza tym, jeśli zastosujemy na stałe odseparowanie węglowodanów od tłuszczy w trakcie posiłku, to niestraszne nam już będą drastyczne skoki cukru we krwi, którym zawdzięczamy napady wilczego głodu, często kończące się jedzeniem słodkości. Ponadto nasz apetyt znacznie przyhamuje, a układ hormonalny będzie każdego dnia działał sprawniej, co zapewni nam więcej zapału oraz energii do mierzenia się z codziennymi wyzwaniami tj. praca czy regularne.

Dieta białkowo — tłuszczowa z dowozem

Jeśli nie masz czasu na żmudne zapoznawanie się z jadłospisem tego rodzaju diety, nie przepadasz za wyprawami po zakupy, a nade wszystko nie lubisz albo zwyczajnie nie masz czasu gotować, ale jednak chciałbyś spróbować takiego rozwiązania to EatZone ma dla Ciebie idealną wręcz propozycję. Dieta Fat Killer to nasza odpowiedź na prośby i oczekiwania klientów w zakresie pudełkowej diety białkowo — tłuszczowej z dowozem na każdy dzień.

Nasza dieta opracowana została przez sztab wykwalifikowanych specjalistów, którego trzonem jest utytułowany dietetyk sportowy oraz skuteczny trener personalny Karol Wyszomirski. Założenia diety Fat Killer oparł on na wytycznych swojego autorskiego programu treningowego NHS. Jest to program znany na całym świecie i stosowany z doskonałymi efektami przez klientów w wielu krajach. Połączenie kompetencji i dużego doświadczenia trzech fachowców: trenera personalnego, dietetyka oraz szefa kuchni sprawia, że nasza dieta posiada wszystko, czego potrzebujesz, by osiągnąć trwały sukces, szybciej niż myślisz.

Zupełnie nowe podejście do śniadań

Decydując się na naszą unikatową dietę Fat Killer, musisz natychmiast zapomnieć o śniadaniach, jakie do tej pory jadłeś. Zauważyłeś jak często po zjedzeniu płatków z mlekiem czy pożywnego omletu właściwie błyskawicznie czujesz się zmęczony tak bardzo, że najchętniej od razu wróciłbyś pod ciepłą kołderkę? Kolejne godziny ciągną się w nieskończoność, a senność tylko się nasila? Nie możesz się na niczym skupić i pomimo że niewiele udaje Ci się zrobić, Twoje zmęczenie jest przeogromne?

Zapomnij o takim scenariuszu. Podczas stosowania diety Fat Killer oferowanej przez Eat Zone dostaniesz każdego dnia genialne śniadanie białkowo — tłuszczowe, które skutecznie oraz co najważniejsze trwale podniesie poziom dopaminy w Twoim organizmie i w konsekwencji zapewni Ci wysoki poziom energii na wiele godzin.

Dodatkowa korzyść śniadaniowa

Nie każdy ma świadomość, że to w trakcie snu odżywiają się i rosną nasze mięśnie, komórki ulegają skutecznej regeneracji, a tkanka tłuszczowa spala się trwale. Wszystko za sprawą hormonów wzrostu, których produkcja w naszych organizmach jest nocą szczególnie intensywna. Jednak jeśli zaraz po przebudzeniu najemy się węglowodanów, to ich dobroczynne działania zostaną zatrzymane, ale kiedy wykorzystamy śniadanie składające się z białka oraz tłuszczu to z jednej strony uzyskamy odpowiednią porcję energii, a z drugiej zaś unikniemy gwałtownego skoku cukru we krwi.

Węglowodany na kolację – a to tak można?

Podobnie jak śniadania w diecie Fat Killer zaskoczą Cię także kolacje. Nasze podejście do nich zszokowało już niejednego klienta. Serwujemy przecież na nie węglowodany, których kategorycznie zakazuje większość diet. Dlaczego to robimy? Wymaga to kilku słów wyjaśnienia.

To wszystko przez stres

O tym, że stres a dokładnie kortyzol zwany hormonem stresu ma zgubny wpływ na nasze życie, wiemy wszyscy. Jednak niekoniecznie mamy świadomość, że może on także zniszczyć efekty odchudzania. Zaraz odezwą się głosy (skądinąd mające rację), że stres może nam także pomagać w odchudzaniu. Owszem, ale tylko jeśli czujemy go rzadko. Wtedy sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej. Problem w tym, że niestety najczęściej czujemy go często, co sprawia, że nie chudniemy, a znacząco przybieramy na wadze także przez popularne „zajadanie stresu” głównie ciemną nocą.

Stres jest odpowiedzią naszego organizmu na odpowiedni bodziec, który popularnie nazywany jest stresorem. Uruchamia się cały skomplikowany cykl reakcji na zagrożenie, który odziedziczyliśmy po naszych praprzodkach. Jednak w ich czasach sytuacje stresowe w postaci ataku dzikiego zwierzęcia albo napaści innego plemienia miały to do siebie, że stosunkowo szybko mijały i ich ciało mogło z powodzeniem przejść po tym wydarzeniu w stan spokoju i poddać się regeneracji.

W czasach współczesnych jest niestety nieco inaczej. Bycie w ciągłym stresie sprawia, że nasze ciała praktycznie nigdy nie odpoczywają, co w konsekwencji ma zgubny wpływ na nasz organizm, powodując wiele poważnych chorób oraz bezsenność, która nie pozwala nam na regenerację zarówno po ciężkim dniu w pracy, jak i po treningu. A kiedy nie ma odpowiedniej regeneracji, nasze mięśnie nie rosną, tak jakbyśmy tego chcieli i niejako koło się zamyka.

A jak to się ma do węglowodanowych kolacji w diecie Fat Killer?

Dzięki temu, że podczas kolacji dostarczysz swojemu ciału węglowodanów, poziom kortyzolu zostanie skutecznie unormowany, co przełoży się na nasz spokojny sen. Dzięki temu zapewnimy naszemu ciału efektywną regenerację. Mięśnie będą rosły spokojnie w niczym niezakłóconym trybie. A efekty diety oraz treningów zobaczysz szybciej, niż się tego spodziewasz.

Co osiągniesz dzięki naszej pudełkowej diecie Fat Killer?

Trwale zredukujesz tkankę tłuszczową, która już nigdy nie będzie Twoim problemem. Jednocześnie w tym samym czasie zbudujesz fantastyczne mięśnie w procesie rekompozycji i doskonale je odżywisz. Twój metabolizm znacznie przyspieszy, a regeneracja po treningach przebiegać będzie płynnie i bezboleśnie. Nowatorskie połączenie składników odżywczych sprawi, że efekty Twoich treningów będą widoczne szybciej i utrzymają się dłużej. A Twoje hormony wreszcie przestaną Ci przeszkadzać w osiąganiu celów, a nawet zaczną Ci w tych staraniach skutecznie pomagać.

To ile kilogramów uda Ci się zrzucić w trakcie stosowania diety Fat Killer zależy od wielu czynników, wśród których możemy wymienić: tryb życia, intensywność treningów, wiek, czy początkową wagę ciała itp. Jednak w trakcie trwania diety możemy być pewni, że każdego dnia dostarczamy naszemu organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje, by spalać tkankę tłuszczową racjonalnie, wykorzystując jednocześnie nagromadzony glikogen w mięśniach i nie podnosząc w tym czasie drastycznie poziomu cukru w naszej krwi. Stosowanie diety Fat Killer w połączeniu z regularnymi treningami daje nam pewność, że efekt jojo nam nie zagraża.

Do wyboru masz trzy warianty kaloryczne naszej diety (1700, 2200, 2700 kalorii). I to od Twoich indywidualnych predyspozycji oraz ustalonego planu treningowego zależy jaki wariant będzie dla Ciebie odpowiedni. Zawsze też możesz poradzić się naszego dietetyka, który czeka pod numerem telefonu: 22 292 62 22.