EatZone logo

Zwiększenie wagi

Efektywny przyrost masy mięśniowej możemy osiągnąć, łącząc trzy aktywności: optymalną dietę, trening siłowy oraz regenerację. To wymagająca, ale w pełni bezpieczna droga, która zapewni nam doskonałe efekty. Jeśli więc konsekwencja oraz wytrwałość nie są Ci obce, to na pewno sobie poradzisz.

Odpowiednio zbilansowana dieta jest bardzo ważna, kiedy mamy w planie zwiększenie wagi oraz zdrowy przyrost masy mięśniowej. Bez niej może się okazać, że spędzamy w siłowni długie godziny, a efekty naszych działań nie są, takie jakbyśmy tego oczekiwali. Nie wystarczy jeść więcej i bardziej kalorycznie – trzeba jeść mądrze i w tym możemy pomóc naszymi specjalistycznymi dietami.

Jeśli pracujemy nad zwiększeniem wagi, nasza dieta musi nam dostarczać więcej kalorii, niż zużywamy w ciągu naszego aktywnego dnia. Kiedy dodamy do tego treningi pod okiem fachowca oraz rozsądnie potraktujemy kwestię regeneracji, to efekty pozytywnie nas zaskoczą.

Żyjemy szybko i nie zawsze mamy czas oraz ochotę na zakupy spożywcze, skrupulatne obliczenia sporządzane wraz z tabelami kalorycznymi, oraz samo gotowanie. W takiej sytuacji pomogą nasze diety. Przygotowane przez fachowców, doskonale zbilansowane, bogate w składniki odżywcze oraz witaminy i minerały w idealnych proporcjach. Wszystko po to by budowanie masy było skuteczne oraz po prostu smaczne.

Oblicz swoje zapotrzebowanie

Kalkulator zapotrzebowania kalorycznego

Płeć
Aktywność fizyczna
Nie jem
Parametry Ciała